Godja & Asociatii
Management de resurse umane
godja

Managementul resurselor umane


Sunteti la zi cu documentele de resurse umane?
Cu siguranta, da. Puteti beneficia si de ajutorul nostru in activitati precum: armonizarea instrumentelor de resurse umane cu legile in vigoare, calculul salariilor si administrarea personalului. Va asistam, de asemenea, in cresterea performantei departamentului de resurse umane prin clarificarea strategiei de personal, managementul performantei, intocmirea planului de training sau auditul de resurse umane.



Serviciile noastre includ:


Salarizare

Administrarea personalului

  • intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale la contracte pentru modificarile survenite in relatia angajat-angajator si a formelor de desfacere a contractului
  • inregistrarea la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul electronic ReGES/REVISAL a contractelor individuale de munca, precum si a tuturor modificarilor la acestea
  • mentinerea la zi a datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta muncii;
  • intocmirea dosarelor de pensionare

Evaluarea performantei

  • stabilirea indicatorilor de performanta, instruirea managerilor pentru evaluarea personalului, interpretarea rezultatelor, intocmirea planurilor de actiune
  • acordarea de asistenta in identificarea cauzelor problemelor operationale si a decalajelor de performanta aparute, identificarea si implementarea solutiilor pentru imbunatatirea eficientei organizationale
  • conceperea planului de training al angajatilor pentru a atinge nivelul asteptat de competente si disciplina in ceea ce priveste procesele cheie din companie
  • stabilirea mijloacelor de dezvoltare si motivare a personalului

Elaborarea instrumentelor de resurse umane

  • Regulamentul de Ordine Interna
  • Regulamentul de Ordine si Functionare
  • Contractul Colectiv de Munca
  • Organigrama firmei
  • Fisele de post
  • Clasificarea posturilor
  • Politica si Grila salariala
  • Proceduri de organizare interna

Selectia si recrutarea personalului

  • stabilirea nevoilor de personal si planificarea personalului
  • conceperea politicii de recrutare in functie de necesitatile firmei
  • asigurarea nevoii de personal prin organizarea procesului de selectie si recrutare
  • stabilirea specificatiilor postului
  • definirea profilului candidatului
  • stabilirea canalelor de recrutare
  • selectia CV-urilor si organizarea interviurilor preliminare
  • prezentarea “listei scurte” de candidati
  • intocmirea formelor de angajare
  • acordarea de asistenta in procesul de integrare a candidatilor la noul loc de munca (inductia)

Audit de resurse umane

  • masurarea gradului in care compania respecta masurile legislative in vigoare si bunele practici in domeniul resurselor umane
  • identificarea zonelor care pot fi imbunatatite si conceperea unui plan de recomandari pentru cresterea eficientei functiei de resurse umane
  • asistenta in implementarea planului de masuri


Bucuresti
Str. Intrarea Catedrei nr. 2/6
et.2, Sector 1
+ 4 037 130 14 04
office@godja.ro
Targu-Mures
Str. Calarasilor
Nr. 6-8
+4 0365 430 411
officems@godja.ro
Home | Servicii | Portofoliu | Despre noi | Cariere | Contact
Fiscalitate | Contabilitate | Resurse umane | Marketing | Controlling financiar | Consultanta juridica

Operatorul Godja & Asociatii este inregistrat in registrul de evidenta a prelucrarilor de date
cu caracter personal sub nr. 0013207.


godja

Alegeti domeniile care va intereseaza:

Date contact: